Top 7 brangiausi pasaulio drabužių prekių ženklai

Prada retaildesignblog.net
nuotr. retaildesignblog.net

nuotr. retaildesignblog.net

Mįslė: vieni tai gali sau leisti, kiti – tik pasvajoti, dar kiti sau nieko neleis, kad tik tai įsigytų. Apie ką mes čia? Apie pompastika, kokybe ir, žinoma, didele kaina stebinančius drabužius, kurių kūrėjai diktuoja mados taisykles, o kai kas jų laikosi, rodos, labiau nei dešimties Dievo įsakymų. Vis dėlto net ir garsiausi dizaineriai – žemiškos asmenybės, kurios daug dirbo, kad įgyvendintų savo svajones. „TheRichiest.com” paskelbė brangiausius pasaulio prekės ženklus.

1.Prekių ženklas: „Gucci“.
Kilmės šalis: Florencija, Italija.
Įkurta: 1921 m.
Įkūrėjas: Guccio Gucci.
Įkūrimas: Dirbdamas garsiuose Paryžiaus ir Londono viešbučiuose Guccio sužavėjo prabangiomis bagažo rankinėmis. Grįžęs į gimtinę vyras atidarė rankinių parduotuvę. Didelį dėmesį jis skyrė rankinių išvaizdai, todėl ieškant geriausių sprendimų atsirado rankinė bambukinėmis rankenomis. Guccio sūnūs Aldo ir Rodolfo taip pat nesėdėjo sudėję rankų – pasinaudodami kino žvaigždėmis ir pasiturinčiais keliautojais garsino „Gucci“ vardą visame pasaulyje.

2.Prekių ženklas: „Chanel“.
Kilmės šalis: Paryžius, Prancūzija.
Įkurta: 1909 m.
Įkūrėja: Gabrielle Bonheur Chanel-Coco.
Įkūrimas: Mergina iš prieglaudos, sulaukusi pilnametystės, įsidarbino drabužių parduotuvėje ir dainavo kabarete, kuriame gavo Coco pravardę. Vedama meilės, ji persikraustė į Paryžių, o ten susipažino su Arthuru Capeliu. Pasinaudodama jo pinigais mergina atidarė skrybėlaičių parduotuvę, kurią pavadino „Chanel“. Gabrielle visada troško kurti drabužius, todėl galiausiai ryžosi iššūkiui – nebūdama profesionali siuvėja pradėjo siūti drabužius iš džersio.

3.Prekės ženklas: „Dolce and Gabbana“.
Kilmės šalis: Milanas, Italija.
Įkurta: 1985 m.
Įkūrėjai: Domenico Dolce ir Stefano Gabbana.
Įkūrimas: Domenico vaikystėje gyveno kukliai, nors jo tėvas vadovavo nedideliam siuvimo fabrikui. Būdamas šešerių metų ir padėdamas tėvui fabrike, berniukas atskleidė turintis talentą siūti. Kadangi studijos universitete nepatiko, vaikinas pasirinko meno mokyklą.
Priešingai nei Domenico, Stefano nepritekliaus nepatyrė, nes buvo turtingo stilisto sūnus. Įdomu tai, kad jis mėgo rengtis gražiais ir brangiais drabužiais, o dėl polinkio į piešimą baigė meno koledžą.
Domenico ir Stefano keliai susikirto, kai jie įsidarbino toje pačioje Milano ateljė. Jaunuoliai netruko rasti bendrą kalbą, o po ketverių metų pristatė savo pirmą kolekciją „Real Woman“. Ji ir buvo raktas į sėkmę.

4. Prekių ženklas: „Prada“.
Kilmės šalis: Milanas, Italija.
Įkurta: 1913 m.
Įkūrėjai: Mario ir Martino Prados.
Įkūrimas: Mario ir Martino pirmiausia atidarė mažą rankinių parduotuvę. Galanterija traukė įtakingų klienčių dėmesį, nes buvo pasiūta iš minkštos jūrų vėplių odos. Mario dukrai Luizai tapus kompanijos vadove produkciją pradėta prekiauti ir Amerikoje. Gražios, bet įmantrios rankinės pasirodė nepraktiškos, todėl pardavimo rodikliai vis labiau smuko. Tuomet atėjo eilė pasireikšti Mario anūkei Miucciai Pradai – ji suskubo gelbėti situaciją ir pristatė paprastą, bet rafinuotą drabužių kolekciją. Jos dėka prekių ženklas „Prada“ sulaukė dar didesnio pripažinimo.

5. Prekių ženklas: „Armani“.
Kilmės šalis: Milanas, Italija.
Įkurta: 1975 m.
Įkūrėjas: Giorgio Armani.
Įkūrimas: G. Armani vaikystė buvo skurdi – tai liudija faktas, kad jo drabužiai buvo pasiūti iš senų parašiutų, karių uniformų. Šlovę ir pripažinimą Giorgio pasiekė sunkiai ir atkakliai dirbdamas. Nors ketino tapti mediku, jis pasuko į mados pasaulį, kuriame susipažino su tekstilės gamintoju Nino Cerutti. Net aštuonerius metus Giorgio dirbo jo asistentu ir kūrė vyriškus drabužius.
Pradėti dirbti savarankiškai Giorgio įkalbėjo Sergio Galeotti. Nors pradžioje trūko pinigų ir priemonių, vyrai nenuleido rankų ir galiausiai pristatė pirmą vyriškų drabužių kolekciją, o po trijų mėnesių apdarų linijos sulaukė ir moterys. Su šiomis kolekcijomis ir pasaulio naujiena –moteriškais švarkais G. Armani sulaukė šlovės.

6. Prekių ženklas: „Versace“.
Kilmės šalis: Milanas, Italija.
Įkurta: 1978 m.
Įkūrėjas: Gianni Versace.
Įkūrimas: Gianni mama buvo siuvėja, todėl jis matė, kaip siuvami drabužiai. Susižavėjęs šia sritimi jaunuolis pradėjo kurti drabužius. 22 metų sulaukęs vaikinas buvo pastebėtas ir pasamdytas kurti kolekcijos. Kai jo kūriniai išvydo dienos šviesą, Gianni tapo žinomas Milane, o netrukus pradėjo dirbti drabužių siuvimo ekspertui Florentine Flowersui.
Kūrybinė Gianni sėkmė neatsiejama nuo pirmosios jo asmeninės linijos, pavadintos „Complice“, pristatymo. Aišku, prie „Versace“ žinomumo prasidėjo ir vyresnysis Gianni brolis Santo, sesuo Donatella bei jos vyras.

7. Prekių ženklas: „Dior“.
Kilmės šalis: Paryžius, Prancūzija.
Įkurta: 1946 m.
Įkūrėjas: Christianas Dioras.
Įkūrimas: Artimų žmonių netektis, finansinė krizė, žlugęs verslas, sveikatos sutrikimai nesutrukdė Christianui atsitiesti ir pradėti kurti moteriškų suknelių bei skrybėlaičių. Iš pradžių savo eskizus jis pardavinėjo skrybėlaičių kūrėjai ir mados dizaineriui Robert‘ui Piguet. Būtent jis Christianą paskyrė savo naujų mados namų dizaineriu.
Prasidėjus karui Ch. Dioras įstoja į armiją, o grįžęs pradėjo dirbti Lucieno Lelong‘o mados namuose. Po penkerių metų gavęs paramą iš tekstilės magnato Marcelio Boussaco, Ch. Dioras atidaro savo mados namus.

bznstart 2




There are no comments

Add yours