Tik Kalėdinė atvirutė ar jūsų įmonės veidas?

kaledine atvirute
kaledine atvirute

sxc.hu pav.

Daug verslo atstovų pasakytų, kad Kalėdinė atvirutė – atgyvenusi tradicija. Visai žiniasklaidai, reklamai ir net asmeniniams santykiams keliantis į internetą, žymiai paprasčiau išsiųsti standartizuotą sveikinimą elektroniniu paštu. Žymiai paprasčiau ir, žinoma, pigiau. JAV statistika rodo, kad proginių atviručių gamybos skaičiai nuo 1995 metų smarkiai krito. Ši tendencija kartojosi daugiau nei dešimtmetį iki… 2011-ųjų metų. Šiais metais personalizuotų Kalėdinių atviručių JAV buvo pagaminta net 7 kartus daugiau negu 2010-asiais. Kas nutiko?

Panašu, kad žmonės, o kartu ir verslas “atsikando” “paprastų ir efektyvių”, tačiau bedvasių santykių. Atsirado nauja, “tikrumo” tendencija. Kaip ir asmeniniai santykiai, verslo bendravimas turi būti paremtas nuoširdžiu bendradarbiavimu. O kada geriausia parodyti savo nuoširdumą jai ne šventiniu laikotarpiu, kada aplink liejasi gerumo bangos. Tai – puikus metas pademonstruoti dėkingumą savo partneriams, klientams ir užsakovams. Net ir mažiausia, tačiau apgalvota smulkmena gali padaryti stebuklus, įtvirtinti pozityvius santykius. Skoninga, originali ir kokybiška personalizuta atvirutė gali puikiausiai pasitarnauti šiam tikslui. Gerai apgalvota ir kokybiška atvirutė demostruoja ne tik jūsų gerą skonį, bet pagarbą klientui ir tai, kad jis jums tikrai rūpi. Teigiama asocijacija tarp jūsų įmonės ir išskirtinio dizaino atvirutės ne tik pademonstruos jūsų dėmesingumą, bet ir bus pats teigiamiausias paminėjimas.

Personalizuotos atvirutės su įmonės logotipu ir pavadinimu bus puikus būdas priminti savo partneriams ir klientams, kad jūs vertinate jų indėlį į jūsų sėkmę. Senai žinoma tiesa, kad kuo daugiau jūsų logotipas ar vardas bus matomas, tuo didesnė tikimybė, kad apie jus nebus pamiršta. Personalizuota Kalėdinė primena apie jus nuolat, o tuo pačiu sukelia gerus ir šiltus jausmus. Taigi jūs išlošiate dvigubai. Jūsų vardas bei logotipas yra matomas bei asocijuojasi su pozityviomis, tikromis bei šiltomis emocijomis. Sumanūs verslininkai žino, kad net ir mažiausią, teigiamą paminėjimą galima išmatuoti pinigais.

“Dažnai žmonės mano, kad Kalėdinė atvirutė – labai trumpalaikis dalykas. Atplėšei voką, užmetei akį, akimirką pasidžiaugei, o tada atvirutė jau keliauja į šiukšlių dėžę. Tačiau tai – nevisiška tiesa”, – sako “Reklamos forma” spaustuvės direktorius Rimantas Ridikas. Spaustuvių verslo profesionalai į atvirutę žiūri kitaip. “Dizaino originalumas ir estetika bei, žinoma, nuotaika, kurią perteikia atvirutė, traukia. Ją norisi pasilikti ir rodyti kaip vykusį pavyzdį”, – sako profesionalas.

Kai jūsų verslas siūlo paslaugas ar gamina produktus, kurie džiugina klientą savo kokybe, galima tvirtai teigti, kad jūsų įmonė bus prisimenama gerame kontekste. Tačiau yra ir kitų, labai svarbių būdų klientams ir partneriams priminti apie save bei sukelti šypsnį, žiūrint į jūsų logotipą. Viena geriausių progų, kada tai galima padaryti – šventės. Negalima pamiršti siųsti kokybiškų, apgalvotų ir personalizuotų kalėdinių atvirukų.

Ar vis dar galvojate, kad Kalėdinė atvirutė – nieko rimto? O gal jau supratote, kad tai – svarbi įmonės įvaizdžio dalis? Tendencijoms keičiantis, augant šilumos ir tikrumo poreikiui, ar šiemet vėl siųsite standartizuotą internetinį sveikinimą? O gal būsite tie, kurie originaliai ir šiltai pasveikins savo kolegas ir partnerius?

reklamos forma




There are no comments

Add yours